Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2012

Οι φθαρμένες πουέντ


ΟΙ ΦΘΑΡΜΕΝΕΣ ΠΟΥΕΝΤ
25 x 35 cm

ΜΠΑΛΕΤΟ..... αγαπημένο θέμα!
Την περίοδο των γιορτών η μητέρα μου, η κόρη μου κι εγώ είδαμε μια υπέροχη παράσταση από τα μπαλέτα Κρεμλίνου, τη λίμνη των κύκνων. Δυστυχώς δεν είχα παρακολουθήσει ποτέ κάτι τέτοιο, παρόλο που όλες οι μορφές τέχνης με συγκινούν και ιδιαίτερα ο κλασικός χορός. Είναι πραγματικά εκπληκτικό πόση πλαστικότητα έχει το ανθρώπινο σώμα και πόση ένταση συναισθημάτων προκαλεί! Το μόνο δυσάρεστο ήταν η τσιμπημένη τιμή στο εισητήριο! Και σκέφτομαι πόσο υστερεί η χώρα μας σε χώρους τέχνης με προσιτές τιμές και κίνητρα για τα νέα παιδιά. Η παιδεία του ανθρώπου πρέπει να είναι πολύπλευρη και όχι στείρα μαθησιακή! 
Τέλος πάντων, που καιρός για τέτοια....


Ας πάω λοιπόν στο θέμα του έργου μου. Το παπουτσάκι της μπαλαρίνας, οι λεγόμενες πουέντ!
Φανταστείτε πόσες ώρες εξάσκησης για μια χορεύτρια..
Ένας έμπειρος χορευτής χρειάζεται περίπου 1 ζευγάρι το μήνα ή δίμηνο, ένας επαγγελματίας – 4-5,  ενώ μια σολίστα θέλει  20 ζευγάρια πουέντ το μήνα (2-3 ζευγάρια για μια παράσταση)!!!
Σ' αυτές λοιπόν τις πουέντ που ζωγράφισα ο χρόνος έχει αφήσει τα σημάδια του πάνω τους και η ιστορία τους είναι μεγάλη. Ισως και γι αυτό νιώθω πως είναι πιο γοητευτικές!

12 σχόλια:

  1. Όμορφο έργο! Στην Ελλάδα πολλά δεν έχουμε και κινδυνεύουμε να χάσουμε κι αυτά τα λίγα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Δυστυχώς στην όμορφη χώρα μας παλεύουμε καθημερινά γι αυτά που οι ξένοι θεωρούν αυτονόητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να' μαι κι εγώ!! όπως βλέπεις μπήκα!! σε καταχωρώ...
    μ' αρέσει η όλη συναισθηματική φόρτιση που βγάζει το έργο σου...
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς ήρθατε αγαπημένη δασκάλα!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν τα παπουτσάκια μου... Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερίνα μου καλωσόρισες και πάλι! Εύχομαι από εδώ και πέρα τίποτε να μην σου σταθεί εμπόδιο και όλα να πάνε καλά την καινούργια χρονιά..

    Το έργο σου μου αρέσει πάρα πολύ! Τα χρώματα, η υφή των παστέλ, το ίδιο το θέμα!!!
    Σκέψεις σαν και αυτές κάνω συχνά και εγώ. Και στον δικό μας χώρο (της μουσικής) τα πράγματα είναι δύσκολα. Μουσική δημόσια παιδεία δεν υπάρχει και είναι πολυτέλεια για ένα παιδί ή έναν ενήλικα να μάθει ή να σταδιοδρομήσει σε αυτό. Στο μπαλέτο ακόμη πιο δύσκολα. Μα και για τον περισσότερο κόσμο η τέχνη θεωρείται πολυτέλεια ή ακόμα χειρότερα χάσιμο χρόνου, ενώ θα έπρεπε να είναι κοινό αγαθό για όλους! Η κοινωνία μας θα ήταν καλύτερη και ομορφότερη..

    Καλή σου μέρα Κατερίνα μου:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου για τις ευχές σου και τις όμορφες σκέψεις που μοιράστηκες... πόσο σύμφωνη με βρίσκεις σε όλα! Παρόμοια συζήτηση είχαμε χθες βράδυ, παρακολουθώντας το χορό στον πάγο. Με ένα παγοδρόμιο (όλο κι όλο)στην Αθήνα πως να προωθηθεί ένα τόσο ωραίο άθλημα, που έχει και τόσο μεγάλη ανταπόκριση στα μικρά παιδιά!
      ΟΥΦ! Τέλος πάντων, ας μη γκρινιάζουμε πρωί πρωί..

      Διαγραφή
  6. ΥΠΕΡΟΧΟ!ΚΑΛΩΣ ΕΠΑΝΗΛΘΕΣ ΞΑΝΑ!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2 ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΙΡΛΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένα κορίτσια, καλή σας μέρα και μια όμορφη εβδομάδα με όμορφα φτιαγμένα πράγματα που να ομορφαίνουν τη ζωή μας!!!! Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε!!!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο έργο!! Μπράβο σου. Πολύ καλή δουλειά!! Ναι την Ελλάδα την αγαπάμε, την έχουμε μέσα στην καρδιά μας...... αλλά κάθε μέρα που περνάει....... μας πληγώνει και πιό πολύ!! Καλώς σε βρήκα. Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ανέττα !
      Χαίρομαι που σου άρεσε το έργο μου!
      Ας βοηθήσουμε όλοι την Ελλάδα μας να πάει μπροστά .. έχουμε αυτήν την υποχρέωση για τα παιδιά μας!
      αγωνιστικούς μαμαδίστικους χαιρετισμούς...!

      Διαγραφή
  8. περασα να αφησω μια καλησπερα και να ευχηθω καλη εβδομαδα απο αυριο.Τελειο το εργο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα JK!! όμορφες οι ευχές σου και πιάνουν τόπο!!! Να έχουμε λοιπόν μια υπέροχη εβδομάδα με υγεία και αγάπη...
      ελπίζω και λίγη δουλειά!
      Τα λέμε............

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...