Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2012

Το λιόδεντρο


ΜΙΚΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ

"ΛΙΟΔΕΝΤΡΟ"

6 σχόλια:

  1. Κατερίνα μου είναι πολύ όμορφο έργο!Καμιά πληροφορία για τα υλικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Μαρία μου!
    Μεταφέρω όλο το υλικό από το παλιό μου blog (που δυστυχώς είχε κολλήσει!) και δεν έχω γράψει τίποτα!
    Χρησιμοποίησα χαρτί ακρυλικού και δούλεψα πάνω του ακουαρέλα μαζί με ακρυλικό. Το πίσω μέρος είναι παλιό χαρτόνι, στο οποίο έκανα κολάζ και στις ενώσεις χρησιμοποίησα ακρυλικό. Όσο για τα φύλλα και τις ελιές, κάποια απ'αυτά είναι δουλεμένα χωριστά και κολλημένα από πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικό!Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Κατερίνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επέτρεψε μου κι εμένα μια ερώτηση.. ακολούθησα το blog σου με τις προσωπογραφίες! Τι εξαιρετική δουλειά κάνεις με τα pastel! Μπράβο! Πες μου το ξύλο που αναφέρεις που το βρίσκεις, γιατί είδα μόνο στην Αμερική αυτά τα υλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερίνα μου δεν δουλεύω με παστέλ αλλά με χρωματιστά μολύβια.Χαίρομαι που σου αρέσουν και σ'ευχαριστώ πολύ.Οι επιφάνειες που χρησιμοποιώ όμως είναι για παστέλ. Είναι όντως ξύλινες επιφάνειες με τραχιά υφή που στο τέλος μπορούν να περαστούν με βερνίκι σπρέι.Δυστυχώς δεν υπάρχουν πουθενά στην Ελλάδα αλλά με δυσκολία και στην Ευρώπη. Εγώ τα συγκεκριμένα τα φέρνω από την Αμερική. Εάν σε ενδιαφέρει μπορώ να σου δώσω μερικά μαγαζιά που μπορείς να παραγγείλεις ηλεκτρονικά. Το κόστος μεταφοράς βέβαια είναι αρκετό γι'αυτό κι εγώ κάνω όσο μπορώ μεγαλύτερες παραγγελίες γιατί λίγα λίγα δεν συμφέρει. Εάν σε ενδιαφέρει μπορώ να πάρω κάποια κομμάτια για σένα όταν ξαναπαραγγείλω. Έχω πάντως να σου δείξω εάν θες. Ό,τι άλλο θέλεις μπορείς να με ρωτήσεις και στο email μου marvillioti@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες γλυκιά μου... Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...