Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2012

ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ .....

 ΤΟ ΦΙΛΙ
Λάδι σε καμβά
50 x 40 cm 





Εμπνευσμένο από τη διάσημη φωτογραφία του Γάλλου φωτογράφου Robert Doisneau μπροστά στο Δημαρχείο στο Παρίσι.
Η σημερινή μέρα για τους ερωτευμένους είναι μια ευκαιρία, μια αφορμή για να δείξουν στον αγαπημένο τους τι αισθάνονται και πως νιώθουν κάθε μέρα!
Το έργο μου αυτό, με όλη μου την αγάπη, είναι αφιερωμένο στον αγαπημένο μου σύζυγο με ευχή ο έρωτας αυτός να μην τελειώσει ποτέ!
Εύχομαι σε όλες τις φίλες και φίλους να βιώνουν τον έρωτα στη ζωή τους γιατί μας δίνει διάθεση για ζωή, δημιουργία, αναγέννηση!
Καλές οι καρδούλες, τα λουλουδάκια και ότι άλλο γίνεται αυτή τη μέρα … όμως ίσως καλύτερα είναι να δείξουμε πως αισθανόμαστε με μια αγκαλιά, μ’ένα φιλί, με μια πράξη και να ‘χει μέσα της όλη μας την αγάπη …. 







16 σχόλια:

  1. Στο εύχομαι Κατερίνα μου ολόψυχα...
    τη γνώμη μου για το έργο σου την ξέρεις ήδη...
    πολύ καλό!
    σε φιλώ κι ας είναι η ζωή σου γεμάτη αγάπη και έρωτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αγαπημένη μου δασκάλα!
      Χρόνια μας πολλά.... μια και η ζωγραφική είναι έρωτας!
      Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου και σου στέλνω την αγάπη μου!

      Διαγραφή
    2. Και πολύ μεγάλος μάλιστα.... αιώνιος και εξαιρετικά... πιστός!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν τελειώνει ο πραγματικό έρωτας Κατερίνα μου...Να'στε καλά και να χαίρεστε την κάθε σας στιγμή!Ο πίνακάς σου μου άρεσε από την πρώτη στιγμή που τον είδα.Εξαιρετική αφιέρωση για τον Βαλεντίνο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα, χα!!! Μαρία μου και να σκεφτείς πως δεν διαβάζει το blog μου μια και δεν τα πάει καλά με αυτήν την επικοινωνία!!
      τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  3. πολυ όμορφος πινακας Κατερινα

    σε σενα και στο συζυγό σου καθε μέρα, όσο δύσκολη και αν είναι, να χρωματίζει από ένα τέτοιο φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Βάσω που είσαι στην παρέα μας και μοιράστηκες τις ευχές σου! Σου εύχομαι μια όμορφη μέρα και να βοηθάμε ο ένας τον άλλο όπως μπορούμε..... και οι δυσκολίες θα περάσουν!

      Διαγραφή
  4. Τις καλλίτερες ευχές μου, σε εσένα και τον σύντροφο της ζωής σου!!!
    (Αν και προσωπικά, προτιμώ τον Έλληνα θεό "Ερωτα")
    Ο πίνακάς σου πολύ όμορφος!(όπως άλλωστε το σύνολο των έργων σου!)
    Τους θερμούς μου χαιρετισμούς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπέσσυ καλησπέρα!
      ούτε συζήτηση... έλληνας είναι ο έρωτας, έχεις δίκιο!
      Σ'ευχαριστώ πολύ για την προτίμηση
      Θα τα λέμε .... καλό βράδυ

      Διαγραφή
  5. κατερίνα μου είναι υπέροχα τα έργα σου!!!! παρεμπιπτόντως είναι κοινή η αγάπη μας για τη ζωγραφική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Φωτεινή μου και σ'ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που γνωριζόμαστε μια και η ζωγραφική είναι κοινή αγάπη!!! Δυστυχώς δεν μπορώ να δω το προφίλ σου, πατώντας το όνομά σου! Έχεις blog? Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τώρα μόλις είδα τον υπέροχο πίνακα. Μου αρέσει η κίνηση, μου αρέσουν τα χρώματα... όλα!!! Να είσαι καλά, πάντα αγαπημένη με το σύντροφό σου και δημιουργική. Μπράβο!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά κι εσύ γλυκιά μου! Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.

      Διαγραφή
  8. Ωραίο ;) δίνει δύναμη από την αγάπη που μεταδίδει! Πολύ αγαπημένη και η φωτογραφία του Robert Doisneau!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι το έργο μου να μεταφέρει όλη αυτή την αγάπη και να μετουσιώνεται σε δύναμη! Σ'ευχαριστώ roadartist!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...