Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2012

Ο ΤΡΙΦΤΗΣ ΚΑΙ ... ΟΧΙ ΜΟΝΟ !


40 x 30 cm
ΛΑΔΙ ΣΕ ΞΥΛΟ

Κι έλεγα να τρίψω το κρεμμυδάκι... αλλά που είναι ο τρίφτης βρε παιδιά?
Μέχρι να θυμηθώ πως τον είχα αφήσει στο εργαστήρι μου για μοντέλο, έφαγα την κουζίνα μου να ψάχνω!

Μερικές μέρες πριν είπα να στήσω καθημερινά αντικείμενα για να τα ζωγραφίσω. Στην αρχή δυσκολεύτηκα με τη διαφάνεια του μπουκαλιού αλλά και με την αντανάκλαση του τρίφτη. Στο τέλος όμως ένιωσα ικανοποίηση από το αποτέλεσμα, όχι βέβαια πως μετά από μερικές μέρες δε θα βρω σημεία να διορθώσω! Νομίζω πως αυτό δεν τελειώνει ποτέ!!!! 

Εξάλλου, κάθε καινούρια προσπάθεια δικαιούται να ξεπερνάει την προηγούμενη... 
Μια συνεχόμενη πορεία με στόχο την αγάπη για το σχέδιο και το χρώμα!

17 σχόλια:

  1. σα να λέμε "όταν η καθημερινότητα γίνεται τέχνη"
    μου άρεσαν οι αποχρώσεις του κόκκινου

    από τους δύο προτιμώ νομίζω τον επάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωγράφισα πάνω σε ένα ξύλινο πλακάζ 40 x 30. Στη δεύτερη φωτογραφία που τράβηξα, έχω εστιάσει πιο κοντά στα αντικείμενα για να φανούν καλύτερα οι λεπτομέρειες.
      Α... όσο για την καθημερινότητα! έ, πιο καθημερινά αντικείμενα δε γίνεται!!!!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα Βάσω!!! μύρισε λίγο Άνοιξη!!!!

      Διαγραφή
  2. Κατερίνα μου είναι πολύ όμορφο και σωστά δουλεμένο!!!Χίλια μπράβο...και οι κόκκινες αντανακλάσεις στον τρίφτη...άψογα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου χαίρομαι που σου άρεσε!
      Η αλήθεια είναι πως με ευχαρίστησε πολύ η διαδικασία και αυτά τα απλά αντικείμενα ήταν ένα ασφαλές μονοπάτι για εξάσκηση στο χρώμα και στις φόρμες.
      φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Γιατί??...γιατί.. εγώ δεν ξέρω να δουλεύω λάδια?? Ζηλεύω!!
    Κατερίνα μου, πολύ ωραία δουλεία και απέδωσες τέλεια τη διαφάνεια του γυαλιού, όπως και τις αντανακλάσεις του κρασιού (που σου λέει και η Μαρία). Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου δεν έχεις ανάγκη τα λάδια... έτσι κι αλλιώς φτιάχνεις υπέροχα πράγματα!
      τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  4. Ααα πανέμορφο!!!!
    Πολλά στοιχεία κλέβουν την προσοχή. Η αντανάκλαση του κρασιού στον τρίφτη, το γυαλί, το ξυσμένο στο χέρι μολύβι. Πολύ μου άρεσε και η σύνθεση!!!!
    Μπράβο Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα,χα! σου άρεσε το ξυσμένο με κοπίδι μολυβάκι μου?? Είναι αυτό που έχω πάντα μέσ'στη τσάντα (όπως λέει και η Μαριέλα, για ώρα ανάγκης!)
      Σ'ευχαριστώ Margo μου!!!!

      Διαγραφή
  5. Πάντως πέτυχε η μεταλλική υφή του τρίφτη, δεν μπορείς να πεις!!
    Και μου άρεσε το κόκκινο πάνω στο λαδοπράσινο το σκούρο...

    (Δεν υπήρχε αυτό το μπλογκ στον reader, υπήρχε το παλιό... Και στα links το ίδιο, δεν το είχα πάρει πρέφα, τώρα αποκαταστάθηκε...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α... τι καλά! μ'αυτό το παλιό blog είχα πολλά προβλήματα... δεν είμαι βλέπεις και πολύ σχετική και εκνευρίζομαι όταν χάνω πολύτιμο χρόνο σε τεχνικά κομπιουτερικά..!!

      Πρόσεχε,,, κόβει ο τρίφτης μου....
      μην κοπείς!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο Κατερίνα....
    και βέβαια συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι κάθε προσπάθεια σε βοηθάει να πας ένα βήμα παρακάτω.
    'Ενας παλιός μου δάσκαλος μου έλεγε πάντα:
    "ζωγράφιζε κάθε μέρα. Είναι μονόδρομος. Θέλεις δε θέλεις κάποια στιγμή θα σε οδηγήσει παραπέρα"
    Πολύ ωραίες οι αντανακλάσεις και οι αντιθέσεις, η σύνθεση και η απόδοση στο γυαλί.
    σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες που λένε οι γονείς ... να ακούς τους δασκάλους σου?
      Δεν ξεχνάω τα λόγια σου!
      Δεν μπορώ να πω πως τα καταφέρνω πάντα, αλλά το μπλοκάκι μου μ'ένα μολύβι και λίγα χρώματα βρίσκεται μεσ' στη τσάντα μου και σε θυμάμαι που σε στιγμές απίστευτες το ανασύρω για να ζωγραφίσω ένα σκίτσο!
      Μέσα στ' άμάξι περιμένοντας στο σχολείο τα παιδιά, στο χώρο αναμονής ενός ιατρείου, σε βόλτα στη θάλασσα (αν είμαι μόνη!), μέσα στο λεωφορείο....
      Χαίρομαι που σε γνώρισα και μου έδειξες το δρόμο... αυτόν τον όμορφο μονόδρομο που αναφέρεις!

      Διαγραφή
  7. Κατερίνα χαίρομαι που ανακαλύπτω και εγώ , το υπέροχο ιστολόγιο σου με τις καταπληκτικές σου δημιουργίες . Τώρα που γνωριστήκαμε ελπίζω να τα λέμε συχνά γιατί όπως βλέπω έχουμε τα ίδια ενδιαφέροντα !!!
    Σου εύχομαι καλή συνέχεια γεμάτη έμπνευση και δημιουργικότητα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα art-traveller !
      Σ'ευχαριστώ που πέρασες... θα τα λέμε γιατί η ζωγραφική είναι κοινή αγάπη!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...