Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2012

ΕΛΠΙΔΑ

Κάρβουνο και παστέλ σε χαρτί
20 x 35 cm


Μερικές εβδομάδες νωρίτερα βρέθηκα κοντά στην αγορά της Ν.Ιωνίας. Εκεί πίσω από τα μαγαζιά, τα φώτα και την κίνηση βρήκα κάποια μικρά σπιτάκια που είτε έχουν εγκαταλειφθεί από τους ιδιοκτήτες τους ή βρίσκονται σε μεγάλη παρακμή. Γειτονιές με παλιά προσφυγικά που οι άνθρωποι προσπαθούν να συντηρούν όσο μπορούν... με αγάπη για το σπιτικό τους, με ασβεστωμένες αυλές και φορτωμένες  γλάστρες με χρώμα και μυρωδικά. Πολλά νοικιασμένα σε αλλοδαπούς ή απλά εγκαταλειμμένα στο χρόνο που τίποτα δε λυπάται.
Αρχικά αποφάσισα (μια από τις πολλές φωτογραφίες που τράβηξα) να αποδώσω με κάρβουνο σε χοντρό χαρτί αυτό το ερειπωμένο σπίτι. Και πραγματικά δεν ήθελα καθόλου να βάλω χρώμα σε μια εικόνα που φώναζε από μακριά πως δεν έχει μέσα της ζωή... Την είχα σχεδόν τελειώσει όταν είδα στην κάτω δεξιά άκρη ένα μικρό κατάπρασινο αγριόχορτο που είχε φυτρώσει μέσα στις παλιές πλάκες. Τελικά η ελπίδα πως κάτι απρόσμενο μπορεί να ανατρέψει τη μαύρη πραγματικότητα υπάρχει και δεν πρέπει να την ξεχνάμε! 'Έτσι πρόσθεσα λίγη σιέννα στα ντουβάρια, σκούρο καφέ και ώχρα στις πόρτες, το αχνό γαλάζιο του ουρανού και φυσικά την πράσινη "ελπίδα"!

14 σχόλια:

  1. πολύ όμορφο
    και δεν δίνει καθόλου την εντύπωση εγκαταλελειμμένου
    έχεις δίκιο το πράσινο χορταράκι αποπνέει μια αίσθηση αισιοδοξίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Βάσω μου... ας πιαστούμε ο καθένας μας απ' όπου μπορεί!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο! -την έχω και μιά κάποια συμπάθεια στα ερείπια ως γνωστόν...
    Μου αρέσουν αυτά τα λίγα κίτρινα και η ροζ λεπτομέρεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε... βέβαια, ο καθείς στο αντικείμενό του!
      Χαίρομαι για την ψήφο εμπιστοσύνης!!

      Διαγραφή
  3. Κατερίνα μου κατάφερες να αποδώσεις αυτό ακριβώς που μας περιγράφεις. Η ζωγραφικής σου είναι πολύ όμορφη, πιάνει πράγματα και τα κάνει να μιλάνε. Μου άρεσε πολύ και η περιγραφή σου, να είσαι καλά, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με συγκινείς με το σχόλιο σου Αννέτα! Αν τα κατάφερα να μεταφέρω με το καρβουνο-παστελάκι μου λίγα απ'αυτά που με φόρτισαν εκείνη τη μέρα .... νιώθω υπέροχα! φιλιά και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Κατερινάκι...θα συμφωνήσω με την Άννα πως μας πέρασες το συναίσθημα και με τα λόγια μα και με την εικόνα...Πως αλλιώς θα μιλάγαμε για τέχνη...Να'σαι καλά Κατερινάκι...καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λίγη θαρραλέα πρασινάδα μεταμόρφωσε την αρχική μαυρόασπρη εκδοχή. Με συγκίνησε ο τρόπος που το "είδες".. Να σαι καλά Κατερινάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Κατερίνα , πολύ καλή η δουλειά με τα παστέλς και το κάρβουνο και σίγουρα πολύ ελπιδοφόρο το μήνυμα της όμορφης δημιουργίας σου !!!
    Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Κατερίνα. Υπέροχη η εικόνα σου αλλά και η περιγραφή σου. Μου άρεσε ο τρόπος που το είδες και που μας το μεταφέρεις δίνοντας μας ελπίδα....
    Σάντυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτά τα ερείπια... πόσες ιστορίες έχουν πάντα να διηγηθούν!!!
    όμορφο σκίτσο! σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. MARIA VILLIOTI, MARGO, ART-TRAVELLER, ΑΝΩΝΥΜΟΣ, MARIELA, αγαπημένοι φίλοι σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας και τη θετική ενέργεια που μου στείλατε!! Δεν έχω λόγια... βέβαια δεν ήταν αυτός ο λόγος που άργησα τόσο να σας απαντήσω αλλά ότι έπεσα με τα μούτρα στις πασχαλινές λαμπάδες!!! τα φιλιά μου σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...