Πέμπτη, 3 Μαΐου 2012

Η ΚΑΡΕΚΛΑ ....


ΠΑΣΤΕΛ σε χαρτί canson
50 x 65 cm

Καλημέρα σε όλους τους καλούς φίλους! Εύχομαι καλό μήνα να έχουμε, ανοιξιάτικο και ελπιδοφόρο!
Η χώρα μας δοκιμάζεται κι ο καθένας μας οφείλει να βάλει το λιθαράκι του για να σηκώσουμε κεφάλι... έχουμε και κάτι εκλογές που μας περιμένουν στο τέλος αυτής της εβδομάδας! ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ!!!
Συνεπής στα ξηρά παστέλ (στις τελευταίες δημιουργίες μου) θέλησα να θυμίσω τις μεγάλες καρέκλες που βολεύτηκαν χρόνια τώρα οι πολιτικοί μας και τα γραφεία (που ελαφριά τη καρδία) πάνω τους έβαλαν υπογραφές για το ξεπούλημα της πατρίδας μας!
Αν και η γωνιά αυτή  είναι υπαρκτή και αγαπημένη ...  ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου είχε αγοράσει αυτό το γραφείο για μένα, όταν ήμουν 18 χρονών.... πολλά τα χρόνια, δε λέω! 
όταν ξεκίνησα να το ζωγραφίζω στο νου μου ήρθαν όλοι αυτοί -που χρόνια τώρα- με τα μεγάλα γραφεία και τις υψηλές θέσεις έπαιξαν σε βάρος μας το μεγάλο παιχνίδι τους!
Δεν πρέπει να ξεχνάμε λοιπόν, παρά μόνο να ελπίζουμε και να προχωράμε!!!!

34 σχόλια:

  1. Όπως ακριβώς το λες... να ελπίζουμε, να προχωράμε, να μην ξεχνιόμαστε και κυρίως να μην ΒΟΛΕΥΌΜΑΣΤΕ!!
    Πολύ καλό το έργο σου, μου αρέσουν ιδιαίτερα τα θέματα που έχουν αναφορά στην ιστορία του καθενός μας!!!
    Αυτό είναι και το νόημα μιας "νεκρής φύσης" (και αυτό εκεί εντάσσεται...) να μπορεί να διηγηθεί μια ιστορία!!!!
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες Μαριέλα μου!!
      Τα σχόλια σου και η γνώμη σου με οδηγούν στο επόμενο βήμα... σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Μια υπέροχη ζωγραφιά Κατερίνα μου...με άπειρες αναμνήσεις υποθέτω...Τέλεια!Καμία σχέση η γλυκιά γωνιά σου με τους αλήτες που έχουμε μπλέξει! Μακάρι κάποτε να απαλλαχτούμε απ'όλους αυτούς!Τώρα για τόσο σύντομα δεν το βλέπω...Φιλιά πολλά Κατερινάκι μου...καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Μαρία.. δε θέλω ηττοπάθεια! Αγώνα θέλει και πείσμα ενάντια στο ξεπούλημα της Ελλαδίτσας μας.
      Ο καημένος ο μπαμπάς μου (ποιός ξέρει πως ήθελε να με δει... δικηγόρο , καθηγήτρια.....?) πάντως εγώ αντί να διαβάζω ιστορία και αρχαία σ'αυτό το γραφείο.. σκίτσα και σχέδια αγωνιούσα να αποδόσω στο χαρτί!
      φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Κατερίνα γειά σου.

    Γραφω μεν αλλά η ζωγραφική μου αρέσει πολύ. Ένα από τα χόμπυ μου να μαζεύω φωτό από πίνακες. Κάποια στιγμή αν περιηγηθείς στον Πινακα Περιεχομένων που έχω πάνω ψηλά στο Μπλογκ μου θα δεις αναρτήσεις με τίτλο "σταγόνες ομορφιάς". Εκεί θα δεις πίνακες διασήμων Ελλήνων και ξένων που μου άρεσαν.

    Μετά λόγου γνώσεως λοιπόν, σου λέω ότι ποι πίνακες σου μου άσρεσαν ΠΟΛΥ !! Και δεν χαϊδεύω αυτιά, το εννοώ. Μου άρεσε πολύ ο παππούς (μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !! Μπράβο σου !!), το αντίγραφο της κοπέλας (ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ !!), λιγότερο το ζευγάρι που φιλιέται (βλέπεις, τα λέω όλα).

    Θα μπω εν καιρώ, να δω και άλλα. Χαίρομαι που μου έκανες επίσκεψη, έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να έρθω εδώ και να δω τη δουλειά σου.

    Πάντα παραγωγική ! Να μας χαρίζεις ΟΜΟΡΦΙΑ !! Την χρειαζόμαστε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο καλησπέρα. Χαίρομαι που σε βλέπω στην παρέα μας. Μου αρέσει πολύ η γραφή σου! Πράγματι μπήκα στις σταγόνες ομορφιάς. Οι περισσότερες επιλογές σου είναι πολύ αγαπημένα έργα και για μένα. Εκτιμώ τη γνώμη σου αλλά και την ειλικρίνειά σου. Σ'ευχαριστώ! Μόνο με τη δημιουργία μπορούμε να ανταπεξέλθουμε σ'αυτήν την άγρια εποχή που ζούμε! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Το παρελθόν έρχεται ξανά στο μυαλό. Μακάρι να μπορέσουμε να κοιτάξουμε ξανά με ελπίδα το μέλλον, όμορφος πίνακας, με συναισθηματική αξία και από ότι φαίνεται με συμβολισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο! Θυμάμαι στιγμές από το παρελθόν και συγκινούμαι.. ελπίζω και αγωνιώ για το μέλλον το δικό μας αλλά περισσότερο των παιδιών μας! Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη γωνιά!
    Μου παραπέμπει στη δική μου γωνιά περισυλλογής και δημιουργίας.
    Μου άρεσε πολύ η απόχρωση της καρέκλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Βάσω... σ'ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που ο πίνακάς μου σου θύμισε τη δική σου ήρεμη γωνιά. Το ύφασμα της καρέκλας στην πραγματικότητα είναι γκρι πράσινο όμως για να δώσω έμφαση προτίμησα το βαθύ κόκκινο.

      Διαγραφή
  6. Κοίτα να δεις πού έχουμε φθάσει, με το που είδα τον τίτλο, ακριβώς εκεί πήγε το μυαλό μου και όχι στο έπιπλο!!

    Πολύ καλοδουλεμένο πάντως...! -γιά να μην ξεφεύγουμε και από το θέμα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Κωνσταντίνε είδες τι έχουμε πάθει??? Άστα!
      Την καλημέρα μου!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Κατερινάκι και καλό μήνα.Πολύ αισιόδοξο να μας καλωςορίζεις με αυτό το υπέροχο έργο!!!Δεν έχω λόγια-) καλή συνέχεια και να ζωγραφίζεις....μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Christa μου, καλό μήνα!! Χαίρομαι που σου άρεσε το έργο μου και μέσα από αυτή τη συμβολική αξία ... "η καρέκλα μου" φέρνει την αισιοδοξία που όλοι περιμένουμε και θέλουμε! Σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  8. Καλά τα λες!
    Όμορφο το θέμα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφος πίνακας και ο συμβολισμός πάρα πολύ καλός. Μακάρι να βρεθούν άξιοι άνθρωποι να κάτσουν στις κυβερνητικές καρέκλες....... αλλά που;;;;;;
    Την δουλειά σου, την παρακολουθώ και την θαυμάζω, φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Αννέτα μου που τέτοια τύχη!Τους ψάχνουμε..... πούντοι όμως???
      Σ'ευχαριστώ πολύ, φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο έργο και σίγουρα με μεγάλη συναισθηματική αξία αφού ξυπνά προσωπικές μνήμες από το παρελθόν !!!
    Μπράβο Κατερίνα !!!
    Καλό Σαββατοκύριακο και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Χαίρομαι που "πέρασε" σκέψεις και συναισθήματα... Προχωράμε λοιπόν!
      Καλό Σ/Κ και καλό βόλι!!!!! (που λέγαν και οι παλιοί!)

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφη, Κατερίνα!!
    Πολύ, γλυκια και ζεστή γωνία!!
    Δεν νομίζω να έχει καμιά σχέση με ...τις δικές τους...
    Χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Μπέσσυ!
    Σ'ευχαριστώ πολύ!
    Άσε που σήμερα είδα πως πολλές "μεγάλες" καρέκλες έφυγαν από τη μεγάλη μάσα....
    Άντε να δούμε τη συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραίο μήνυμα!!!Στους ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΥΣ ΛΕΜΕ ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!Φιλιάάάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΥΡΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ!
    ΑΨΟΓΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ!!!!!!!! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΠΙΣΩ ΞΥΠΝΩΝΤΑΣ ΜΝΗΜΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΓΑΛΗΝΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ....ΑΛΗΘΕΙΑ! ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΑΝΑΠΟΛΩ ......
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, μιλήστε μου στον ενικό .... θα με υποχρεώσετε!!! (κατά την παλιά ελληνική ταινία..δε θυμάμαι τον τίτλο!)
      Χαίρομαι που σε πήγα πίσω .. σε μνήμες όμορφες και ελπίζω όχι ξεχασμένες.
      Το σήμερα βασίζεται στο παρελθόν μας και μέσα απ'αυτό μαθαίνουμε και προχωράμε μπροστά!
      Με ΔΥΝΑΜΗ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ και ΕΛΠΙΔΑ
      Πολύ, πολύ καλημέρα!

      Διαγραφή
    2. ''Η βίλα των οργίων''φοβερή ταινία και αξέχαστη ατάκα!!! Έφη το κορίτσι είναι δικό μας...μη μου το βάζεις στους επισήμους...Κατερινούλα μου πέρασα να δω τι κάνεις...πολλά φιλιά...

      Διαγραφή
    3. Αχ Μαράκι μου, όλα τα ξέρεις!!! χαίρομαι που πέρασες... φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Αν οι πολιτικοί μας καθόντουσαν σε τέτοιες καρέκλες με τέτοια αισθητική θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα. Υπέροχη δουλειά Κατερίνα μου και πολύ γλυκιά γωνιά:-)

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος ξέρει που κάθονται?... το θέμα είναι ότι στρογγυλοκάθονται! ούτε βεντούζα ή,... logo στιγμής να βάλανε στον ..."απ'αυτόν" τους!
      Σ'ευχαριστώ MARGO μου! πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  16. ειναι τοσο μα τοσο ομορφο...! οι δημιουργιες σου με εμπνεουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω!!! σ'ευχαριστώ πολύ Fotini... το κομπλιμέντο σου ευπρόσδεκτο!

      Διαγραφή
  17. Very wonderful design paintings,especially your painting image content is nice

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you for stoping by my blog and you enjoyed my paintings!
      Wish you have a nice day!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...