Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ 2013 από την ART KOLONAKI

Αγαπημένοι φίλοι,
θα ήθελα να σας ενημερώσω για τη συμμετοχή μου στο διαγωνισμό, που διοργανώνει η Art Kolonaki. Τα 12 πρώτα έργα που θα πάρουν τα περισσότερα "like" θα αποτελέσουν τις 12 σελίδες του ημερολογίου 2013.
Οι συμμετοχές είναι πολλές, πολλά έργα είναι αξιόλογα ... παρ'όλα αυτά επιχείρησα κι εγώ να συμμετέχω μ'αυτό το έργο μου.
Είναι ακρυλικό σε χαρτί, επικολλημένο σε καμβά. 35 x 45 cm και ο τίτλος του είναι "ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ"
Είμαι πολύ ευαίσθητη στο θέμα των παιδιών, ανεξαρτήτως χρώματος, μόρφωσης, εθνικότητας ή άλλου διαχωρισμού. Γι αυτό κι αποφάσισα να δημιουργήσω έργα με θέμα τα παιδιά του κόσμου.
Υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση και αγάπη προς εμένα αλλά και τη δουλειά μου κι αυτό με κάνει πολύ χαρούμενη και αποφασισμένη να συνεχίσω να ζωγραφίζω με πάθος και μεράκι...
Αν σας αρέσει το έργο μου, παρακαλώ πατήστε πρώτα το link και μετά κάντε "like"!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=488430767847237&set=oa.400222686710937&type=1&relevant_count=1


Η ψήφος σας μετράει!!!
Σας ευχαριστώ πολύ


If you like my art painting, please vote my participation in the contest "Calendar 2013 by Art Kolonaki".

Your vote counts!!! The 12 first paintings will be the pages of the calendar!

CLICK AND "LIKE" THE ADDRESS

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=488430767847237&set=oa.400222686710937&type=1&relevant_count=1

14 σχόλια:

  1. Το έργο σου είναι υπέροχο, χάθηκα μέσα στα μάτια του μικρού παιδιού. Μπράβο Κατερίνα, καλή επιτυχία, πάω για "like", φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο πραγματικά!!! Το βλέμμα του παιδιού με συγκινεί...!!! Καλή επιτυχία Κατερίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή καλημέρα! Χαίρομαι πάρα πολύ που σε συγκίνησε... Σ'ευχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  3. τι όοοοοοοομορφο πορτρέτο Κατερίνα!!!!!Το μελαγχολικό βλέμμα του παιδιού με τρελλαίνει-))))
    τα συγχαρητήριά μου,και σου εύχομαι να μπείς και εσύ στο ημερολόγιο.....-))))
    δεν έχω facebook να σε υποστηρίξω-(
    αν υπάρχει άλλος τρόπος ευχαρίστως να σε προτιμήσω-)))
    πολλά φιλιά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Christa μου! Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Δυστυχώς δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να ψηφιστεί ένα έργο... όμως η αποδοχή της δουλειάς μου είναι η καλύτερη ψηφοφορία!! Σ'ευχαριστώ και πάλι.. τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Κοριτσάκι, καλή επιτυχία και από εδώ!! Ενημέρωσε με για τα αποτελέσματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαριέλα μου καλησπέρα.. μου 'λειψες... μακάρι να 'μαστε πιο κοντά να βρισκόμαστε λιγάκι και να τα λέγαμε..! Προχωράει ο διαγωνισμός, αν και το βλέπω δύσκολο με όλες αυτές τις ψηφοφορίες.. αλλά θα δούμε! 459 ψήφοι μετράει το μαυράκι μου!!! Είμαι πολύ χαρούμενη έτσι κι αλλιώς!! Τέλος Νοεμβρίου που θα τελειώσει ο διαγωνισμός θα σου πω τι έκανα! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ¯`’•.¸¸¸¤°»★ σου
    ____(¯`’•.¸¸¸¤°»★ εύχομαι
    ________(¯`’•.¸¸¸¤°»★ καλά
    ____________(¯`’•.¸¸¸¤°»★ Χριστούγεννα
    ________________(¯`’•.¸¸¸¤°»★ και καλή
    ____________________(¯`’•.¸¸¸¤°» ★
    ________________(¯`’•.¸¸¤°»★ νέα χρονιά"2013"
    ____________(¯`’•.¸¸¸¤°»★ Κατερίνα
    ________(¯`’•.¸¸¸¤°»★ με δημιουργίες
    ____(¯`’•.¸¸¸¤°»★ αγάπη
    (¯`’•.¸¸¸¤°»★ υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Christa!!!! Σου εύχομαι καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και ευτυχία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Invitation - inglês
    I'm Brazilian.
    Spent reading here, and visit his blog.
    I also have one, only much simpler.
    I'm inviting you to visit me, and if possible follow together for them and with them. I always liked to write, expose and share my ideas with people, regardless of class Social, Religious Creed, the Sexual Orientation, or, of Ethnicity.
    To me, what will interest is our exchange of ideas, and, thoughts.
    I'm there in my space Simpleton, waiting for you.
    And I'm already following your blog.
    Strength, Peace, Friendship and Happiness
    For you, a hug from Brazil.
    www.josemariacosta.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello dear friend from Brazil!!!
      Thank you for visiting my blog and I am already following yours!
      To tell you the truth it's difficult to understund your languange or the translation in greek. However, I am happy to have a new friend, especially from Brazil!!!

      Διαγραφή
  9. HI, This is an amazing sketch. There is something in this sketch which truly touches my heart.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν έχω σελίδα στο Face book, σου έδωσα όμως το like μέσω της σελίδας του γιού μου. Σου αξίζει. Η δουλειά σου είναι καταπληκτική. «Μιλάει». Σου εύχομαι καλή επιτυχία.
    Εγώ δεν μπορώ να ζωγραφίσω ούτε μία γραμμή που λέει ο λόγος. Μου αρέσει όμως η ζωγραφική πάρα πολύ. Ο προσωπικός μου χώρος στο σπίτι είναι γεμάτος πίνακες από το ταβάνι ως το πάτωμα. Ένα πολύ μικρό δείγμα από τους πίνακες αυτούς μπορείς να δεις στο blog μου, στο εικονοαφιέρωμα που έκανα για την γιορτή της γυναίκας. Και πάλι σου εύχομαι καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...